Smrozr Kızlar 34+4 deyim gunde 4 kere aclik ve tokluk insulini yapiyorum yinede sekerim 170 den aşağıya asla düşmüyor. İlk gebeligim doktor 38+1 de sezeryan günü verdi . Cok da korkuyorum. Gebelik şekeri problemi olan var mi aranizda