Aygul-34 Kizlar 13+2 haftaligim doktorum bebegin eşinin cok assagida oldugunu soyledi bol bol dinlen uzan dedi varmi boyle bir sey yasayan😔
Melekannesiiiii Aygul-34 benimde 16. Haftamda söyledi doktor şuan 40+1 🙈 yukarı çıkmış elhamdülillah🤲🏻
Arzu_Nazli Bendegecen hafta 22 haftalık olduğumda ayrıntılı da ogrendim bebeğimin esiginn aşağıda olduğunu ve rahim kısalığı da çıktı doktorum 27 mm çok kısa dgl ama takip gerekli dedi progestan başlattı senn şuan çok erken muhtemelen yukarı çıkacaktır