Hanımlar merhaba iyi akşamlar. Haftaya kızımın mobilyaları gelicek. Bugün kıyafetlerini ayarlarken kafam karıştı çok. Nasıl düzenlemeliyim çekmeceleri, dolapları.
Hastane çıkışları, çorabı, patiği, şapkası, önlüğü incik cincik bir sürü şeylerini nasıl yerleştirsem acaba. Sizler nasıl yaptınız merak ettim. Birbirimize fikir olsun 🎀