Kızlar 12 de 33+6 oluyorum akşam üzerinden beri halsizlik baş ağrısı böyle kafamda bir boşluk hissi gibi bişey vardı şimdi de çok üşüyorum titriyorum ama ateş ölçtüğümde bişey yok 36.8 çıkıyor erken doğum riskim de var alakası var mıdır ne yaşıyorum ben böyle kafayı yiycem artık akşamları hep sırt bel ağrım oluyor zaten onun dışında bi sancı vs de yok