Fatmaztrk Minnieand ben yeni başladım sayılır doktor balık yemedigim için verdi. Balık yiyorsanız gerek yok haftada 5 hamsi yeter. Yiyemiyorsaniz doktorunuzun önerdiği bir ilaç alın bence
gizemakay Folafect prntl kullanıyorum. 25+3 teyiz :) iki aydır kullanıyorum. Hamilelik sonuna kadar kullanmamızı söyledi doktorumuz
Minnieand Ben decavit ve feramat kullanıyorum. Verilen omegaların hepsinde ayrıca da folik asit var. Decavitte de var ve dozu fazla oluyor
Fatmaztrk Minnieand evet zaten doktor bir gün Omega 3 bir gün decavit kullan dedi. Bu yüzden doktorunuza danışarak kullanmanızı önerdim
NilZu Melisseref Teşekkür ederim bende 2 gundur kullanıyorum sabah akşam dedi tok içtim mide bulunması yapmadı bende