1erkekkannesiiii Serapelifvemucizesi 5 senede bir 2 doz yapılması gerekir bildiğim kadarıyla🤔 demekki degısmıs
BuketDefne Serapelifvemucizesi Merhabalar doktorum bana 6. Aydan sonra olabilirsin dedi sağlık ocağıda doğuma iki hafta kala kadar zamanın var acele etme demişti 🫠
Ozgex Kiwi12 hic vurulmak istemiyorum hem kolum cok ağrımıştı hemde ates yapmıstı bunu en iyi kim bilir doktoruma sorayım bir
Serapelifvemucizesi 1erkekkannesiiii bende 5 sene önce ilk gebeliğim bu 2. Gebeliğim aşı vuruldum yapiyolar
Kiwi12 Ozgex bilmiyorum belki bnada vuracaklar di yine ama bende istemedim aradıklarında ben vurunmuycam tatanoz dedim tamam dediler gitmedim