Canım 40 haftalık olmuşsun korkma,sevin bence…benim doğumlar hep öyle başladı,son derece şeffaf su gibi azar azar akıntı gelir.. bikaç saate kalmaz sancım başlar,hastaneye giderim orda da su gelir..sana da hayırlı sağlıklı kolay doğumlar dilerim canım,bizlere de dua et içinden geçir şuan itibariyle…sen melek gibisin bir müddet