Kiwi12 ben 2.-3.ayımda aldım doğum paketini. Her hastanede yok. Hastaneleri arayıp bilgi almanız gerekiyor. Benim gittiğim hastanede 10+10 muayene, 2adet nst, şeker yüklemesi, 2li tarama testi, 3lü tarama testi, kan testleri, normal doğumda 1 gece sezaryen doğumda 2 gece kalma, bebeğin ilk muayeneleri testleri topuk kanı aşısı vs dahil 14.500 dü. Bazı hastanelerde sezaryen doğumda fazla ücret alabiliyorlar ama benim hastenede doktor ücreti fark ediyor doğum şekli değil