HanifeAhmet yaa gerçekten bu ne saçma iş sinirlenmekte çok haklısınız kim olsa aynı tepkiyi verirdi herlade bu dikkatsizlik mi ihmal mi yoksa sonuçları kaybolmuş mu biz o kadr riski göze alıp işlemi yaptırıyoruz , endişeler kaygılar içinde sonucu bekliyoruz. Ama hiçbir şey elde edemiyoruz. Bebek 30 haftalık olmuş doğuma birşey kalmamış nerdeyse insalah saglikla doğar siz içinizi ferah tutun strese girmeyin bebegin hisseder annesi dua et ayetler süreler oku insalah. Allah’tan ümit kesilmez bebeğinde sende sağlıkla bu süreci atlarisinz inşallah