Serap-Yigit ayyy benim de özel hastaneydi karşım da otel vardı .Marmaris’te oldu doğumum ,kadın çıkıp kahve içiyor kitap okuyor kafayı o kadına taktım Anne bak kahve içiyor ben sancı çekerken diyorum Annem ne yapsın kızım saçmalama diyor bu arada 20 yaşındaydım🙈 son anlarda ıkınma hisssi oluyor ya Annem ıkın kızım dedi bende ıkınırken çişimi yapmıştım ağladım çişimi yaptım diye Annem de kızım artık işesende sıçsanda senin günahın yok ıkın yavrum deyip beni yatağa yatırmıştı 😅🤣çok desteği oldu canım Anamın 🥺ama bu Doğumum devlette olacak kimseyi almıyorlar ne yapacağım bilmiyorum 🥺