Hannasukeyna Persembe günü akşam saat 9 da kanamam oldu özel bir hastaheneye gittim sıradan birsey gibi iğne vurup gönderdiler ki çok ciddi bir kanamam vardı. Eve döndükten sonra kanamam devam ediyordu cuma günü başka bir hastaheneye gittim onlar kanama durmadan yada azalman gonderemeyecklerini söylediler yatirdilar çok şükür kanamam lekelenmeye başlad taburcu oldum. CTS günü lavaboya gittiğimde bir parça düştü ama kanama yada ağrım olmadı tup bebek sonucu hamile kalmıştım 5 haftalikti ve birazdan hastahaneye gidicem lütfen dualri nizi eksik etmeyin düşen inşaallah bebeğim değildir :(
BuseBasderici Hannasukeyna Rabbim size bağışlar inşallah. Hakkınıza hayırlısı ne ise o olsun. Hayırlı haberler verin bize de
umutyusuf Hannasukeyna Insallah kötü bir durum yoktur.Guzel düşünelim guzel seyler olsun dualarimiz sizinle.Guzel haberlerinizi paylaşın insallah bizimle.
Hannasukeyna BuseBasderici canım düşmüş ve kanamam olmamıştı ya eğer kendiliğinden kanamam olmazsa kürtaj olacakmışım :(
Hannasukeyna umutyusuf keşke güzel haber paylaşsaydım ama imtihan ne diyelim :( Rabbim sizlerinkini bagislasin
BuseBasderici Hannasukeyna 😔üzüldüm. Bende bir düşük yaptım ama şükür iki ay sonra tekrar hamile kaldım ve şu an 3.5 aylığız inanıyorum sizinde hemen tekrar hayırlı haberlerinizi alırız. Zor bir süreç yaşadığım için biliyorum.. Rabbim sabrınızı arttırsın
umutyusuf Hannasukeyna Amin canim saol.Rabbim sana hayirlisini boyle görmüş demekki vardir mutlaka bir vakti zamani sıkma canını.Insallah mutlu haberlerini alicaz tektrar bu forumdan.
HafizeAh Hannasukeyna Kelimelerin tükendiği yerdeyiz. Rabbim büyük,yardımcın olsun dualarım seninle🙏🙏🙏
Sevil55 Hannasukeyna vardır rabimin bir bildiği,inşallah birdahaki gebeliğinde bebeğin sağlıklı olur🙏🏻🙏🏻