Canim benim bende de inanılmaz bi korku baslamisti şuan 29+4 üm nasil dogurcam,ya gidisat kotu olursa ya bisey olursa ya ya ya diyerek delirdim yani kabuslar gördüm sürekli endise hali doğum sonrasini dusun hepsi birbirini tetikledi, devlet hastanesinde gebe okuluna kaydoldum sonrasinda her sey silindi şimdi çok daha rahatim biraz tevekkül önemlü bizler kadiniz annelik bizim doğamizda var endişeler korkular hep olacak önemli olan tevekkül gercekten sen elinden geleni yap gerisi allahtan, once kendini şanslı hissetmelisin sizi seçmis rabbim vermis çok şükür o sizin uğurunuz unutma
Kbracck93