29+1 oluyoruz ve yarın görüş günümüz 🧚🏼♀️
Kızımızı bekliyoruz, İnci Mila’mız aramıza 11 hafta sonra katılacak inşallah 🌼
Ayrıca gebelik şekerim tekrar kontrol edilecek, tetanoz aşısı yapılacak 🫠
Çok ağırlaşmaya başladım, tuvaletten de çıkamıyorum 😒
Haftası yakın ya da yarın görüş günü olanlar, sizlerin bebekleri kaç haftalık oldu? isimleri ne olacak? ve hamileliğiniz nasıl geçiyor 🤭🎈