eminemre99 Bebek doğduktan sonra en erken ne zaman bu testler yapılıyor kaç günlükken kızlar merak ettim
hukukcuanne_06 eminemre99 işitme testi bir haftalıkken yapıldı ama kalçayı bilmiyorum bir ve dört ay arası demişti sağlık ocağındakiler. Burda iki aylık olması gerek diye okudum
Ozge eminemre99 doğar doğmaz işitme testi. 2 aylıkken göz muayenesi ve kalça ultrasonu yaptırdım. Bizim bebiş işitme testini ilk başta sol kulağı geçemedi amniyon sıvısı kalmış kulakta 3.seferde geçti onda da 23 günlük falandı. Geçemezse 10 günde bir çağırıyorlar yani. Bilginiz olsun 🌸
Minigin_annesi0 eminemre99 doğduğu gün hastanede işitme testi yapıldı. Kalça çıkığı testinde 2 aylıkken yapıldı. Göz testide 4 aydan sonra yapılıyor 5 aylık olduk hala gidemedik
eminemre99 hukukcuanne_06 evet canım bnde oyke interneten bakınca öyle yazıyor bir doktor var ona sordum en erken 40 günlükken iken yapılır dedi
eminemre99 hukukcuanne_06 peki işitme için de 48 saat diyor internette yani iki gün sonra siz nereye yaptırdınız canım testi
eminemre99 Ozge evet canım işitme için doğar digmaz duydum ama internette 48 saat yani iki gün sonra yapılır diyor .göz için evet bnde dusunuyium inşallah hayırla sağlıkla kucağıma alırım canım kalça da bir doktor vardı ona sordum 40 günlükken dedi
eminemre99 Annesininportakali53 bnde oyke bikiyorum ama ne bilim inyernette 48 saat yani iki gün sonra diyor
hukukcuanne_06 eminemre99 bizim doğum olan hastane 5. Gün bebeği kontrole getirin demişti. Biz sarılıktan hastanede yatınca 4.gün götürdük işitmeyi yaptıralım mı dedik onu 2 gün sonra sarılık kontrolüne gelince yapalım dediler 6.gün yaptırmış olduk. Özel hastanede oldu test. Çok kısa sürüyor bebeğin uyanık olması lazım
Ozge eminemre99 sana şöyle diyim bizi işitme testi yapılmadan taburcu etmediler. İlk 48 içinde gibi bişey olabilir. Ben akşam üstü saat 5 gibi doğum yaptım bebiş sabah 8de işitme testine gitti odyometristler akşam olmadığı için. Kalça ultrasonunda da 2.ay aşısı öncesinde yapılması lazım ki aile hekimliği soruyor 40. gün de olur aşıdan 1gün önce de.
eminemre99 Minigin_annesi0 tamam canım benim Allah razı olsun sizde ertelemeyin insalj sonuçlar hayırlı olur heoimiz için
eminemre99 Ozge evet canım anladım maşallah size. İnslalah hayırla bizde yaotiriz.bakalim belki iki üç gün içinde handa bir gagta içinde cagirrlar işitme testi için hastane. Göz için de kalça içinde 40 gunlluk yani 41 42 gibi Allah kısmet ederse çünkü başka bir yere gidiyoruz evin burda hastane yakın gitmesi helmesi kolay olur diye burda yaptirayim dedim canım .
Mavisperi eminemre99 hastaneden size kağıt vermediler mi kaç aylıkken neler yapılacak diye hersey yazıyor onda kalça cikikligi için 2 aylıkken yaziyor bendekinde
eminemre99 Mavisperi canım doğum yapmadım Allah kısmet ederse 10 ekim de çak doğum ben Kayserideyim başka yere gitcem bnde burda hastane imkanları varken yaptirayimndedim canım hasganemize ev yakın hani öyle düşündüm onun için sordum canım .
onelastgoodbyy eminemre99 canim işitme testini doğar doğmaz yaptırma, amniyon sıvısı henüz kurumadigi için doğru sonuç vermez. Hastane bize, doğumdan 1 hafta sonra işitme testine, 2 ay sonra da kalça ultrasonuna getirin demişti.
eminemre99 onelastgoodbyy anladım canım benim evet aslında olması gereken o inşallah hayırla güzel soniclar alırız canım işitme olsun göz sun kalça olsun
onelastgoodbyy eminemre99 inşallah canım, göz demişken ona da 3. Ayda gelin demişlerdi bize fikir olsun sana da 😊