Arkadaşlar merhaba ben normalda ankara da ikamet edıyorum. Doğum için ailemin yanına samsuna geldım yaklasık bır bucuk ay oldu ankara da baska doktora gıttım buraya gelene kadar detaylıyı da özelde yaptırdım hatta erkek dedıler ama detaylı da bana erkek denmedı sadece testıslerı aşşağıya ınmemıs diye söylendı. Buraya gelınce de erken doğum rıskım oldu hastanede fln yaptım hıc aklıma bu doğum yapcağım doktora cınsıyet sormak gelmedı. Annem ısrarla sormamı ıstedı bugun bende sordum bana suyu az ama bacağı da kapalı yalnız ben kolay yanılmam bu kıza benzıyor sana da kız mı dedıler dedı bende erkek dedım alttan yanı bebegın poposundan baktı testıs de goremıyorum burda dedı haftaya carsamba gel detaylı bır bakayım ama bu bebek kız dedı böyle bısey yasayan var mı aranızda ? Olabılır mı yanı koca bebek bacağı kapalı da olsa pıpısı olsa gozukmez mı ? O kadar alısverıs yaptım vs