Melissadamla Yarın saçımı kestiricem. Fakat hamilelikte kestirmek iyi değilmiş sebebini bilmiyorum bana hurafe geldi bilenler ve düşüncesi olanlar var mı teşekkürler☺️
Papatyaa_01 Melissadamla ben kestirdim :) yani öyle birşey olsa illaki duyardık ya saçımı kestirdimde çocuğum sağlıksız oldu veya karnımda çocuğun kalbi durdu gibisinden şeyler tabiki Allah korusunda
Melissadamla Mavi11 daha önce görmedim siz kendinizi dövmeyin diye bir sonraki günlerde açabilirim sorun yok😅
Melissadamla Papatyaa_01 bencede ben ilk hamileliğimde de kestirmiştim birşey olmamıştı şükür ama düşüncelerinizi merak ettim teşekkür ederim ☺️
Ozge Melissadamla başka postlarda da dedim burda da diyeyim. Madem bebeğin ömrü bizim vücuttaki kıla bağlı o zaman ağda yapmayalım, kaşımızı almayalım. Komple kıl yumağı olalım. 😅 Hurafe bunlar 😏
Ozge Melissadamla gebelikten önceyse sayılmaz 😅 gebeyken bakımsız olmamız lazım yoksa bebeğin ömrü gider. 😂
Melissadamla silahatun muhtemelen bir sıkıntı da olmaz Allahın izniyle, toplumumuzun hurafesi işte :)