Ozgediz Simgenurg ultrason ve uygulamaya göre bu ayın 13 gibi doğum görünüyor. Bugün çatı muayenesinde doktorum da haftaya final yaparız dedi bakalım🙈
Damla1995 Simgenurg hic bole olmamistim 3.yu dogurucam halde bende korku efsoo..normal olucak insallah bi aksilik cikmassa. 36 haftayız bizde bekliyoruz ☹️ bekletirse kasıma atar gibi 1 hfta falan erken gelirse bu ay sonuna dgmus olucak bakalim nasip sag saglim kavusalimda 🥺🤲 en son 33 haftada 2300 dü cuma randevum var kilosunu blmiyorum
Caglaasya Simgenurg 36+3 doktorum 21 i gibi sezeryan olacağını söyledi bakalım bi aksilik olmaZsa 2. Bebeğim en son 34+4 te 2450 gram dı şuan kaç oldu bilmiyorum pazartesi kontrole gideceğim
Boncukoyunu1 37+3de 3300 gramdı. Şuan 37+5iz. Pazartesi günü sezeryan günüm netleşecek 39.haftayı dolduralım dedi. Haftaya cuma 39 oluyorum😬😬
Bayanbt 1 saat sonra 38+0 oluyoruz . İlk oğlum tam bu zaman doğmuştu bakalım kardeşi ne zaman gelecek , son zamanlar o kadar yavaş geçiyor ki ..
Egemen_ozgur_annesi Simgenurg daha bugün gittim doktora 😊 17 sine gün verdi 3500 kilo şuan bebeğim de 37+1 deyiz.
Ozgediz ruzgar0121 korkma canım ben de tedirgindim ama benim doktorum elle vajinal muayene yapıyor açılma vs var mı diye, şu an 5 gün aralıklarla yapıyor bir problem olmuyor, gittiğin zaman kendini kasma yeterli Allah’ın izini ile hiç bişeycik olmuyor
350621 Simgenurg tam 37 haftalığız bugün 36+2de 2750 dedi doktor pazartesi tekrar kontrol bakalım almışmıyız sabırsızlıkla gelmesini bekliyoruz oğlumun🥰💗
CananDuru Simgenurg Canim 34+6 yım suan doktorum ayın sonu dedi kasima kalmaz dedi kilomuz suan 2650 gram. Bu hafta ev boyandi camlar kapılar silindi halilar yikamaya gitti perdeler yikandı bitek mutfak ve banyo kaldi. Önümüzdeki hafta hastane cantamı hazirlıcam bebisin kiyafetleri de yikandı utulemesi kaldi. Ama okadar yoruldum ki anlatamam
Smrozr CananDuru merhaba ben de 34+4 deyim bugun bebegim 2550 gramdi . Sekerim cok yüksek ve düşmüyor bu yuzden bebek kilolu dedi sizin ki de 2650 şeker prableminiz var mi yoksa doktor normal mi dedi