Ayliz_bebek Kızlar transferin 13 günü beta değerim 27.1 hamilelik var mı acaba bide transferden sonra yarım doz ovitrelle iğne olmuştum onun etkisi olabilir mi hamilelik var dendi fakat değerim bayağı düşük sanki 😕
[silindi] Ayliz_bebek Pozitif duruyor hayırlı olsun 🌸Ama önemli olan bunun şuan düşük olması değil 2 gün sonra %60 artması.2 gün sonra kan ver 🌸
sedamom00 Ayliz_bebek siz 3 gün sonra tekrarlayın önceden başıma gelmişti çok sevinmiştim hatta idrar da test yapmiştim oda pozitifti 15 gün negatife döndü testi tekrarlayın Rabbim gönlünüze göre versin
Eplt11 Arkadaşımda aynı senin gibi onun değeride 11 çıktı pozitif ama belli olmaz demiş doktoru, hakkınızda hayırlısı olsun inşallah yükselir değeriniz
Ayliz_bebek Prensesdiana valla bende bilmiyorum canım doktorum öyle yapmamı istedi araştırdimda bunun ilgili bisey bulamadım
Prensesdiana @Ayliz_bebek o iğne çatlatma iğnesi anlam veremedim ben de tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım ama o iğneyi transferden önce kullandım ilk kez duydum
Prensesdiana @Ayliz_bebek 9 ve 10 gün idrar testi yaptım çift çizgi çıktı kullandığımız ilaçlarda etkilediği için kan verdim 10 gün 164 çıktı 2 gün sonra verdim 463 çıktı canım şimdi 6 +5 günlük Rabbim isteyen herkese versin inşallah
Prensesdiana @Ayliz_bebek amin canım inşallah 🙏 en yakın zamanda Rabbim sana da nasip eder inşallah isteyen herkese nasip etsin 🙏🌺