Merhaba arkadaşlar
Hamileyim ve 4. Ay itibariyle doktorumun söylediğine göre rahmimde bir perde oluşmuş.
Daha önce böyle bir şey yaşamamıştım.Bu 2. Gebeliğim.Ayrıntılı ultrasondan da aynı şekilde sonuç aldık.Şuan 30+1 olduk ve bebeğim ters.Doğum pozisyonu almadı ve doğum kanalına da hala inmedi.Erken doğum riskim var.36. Haftayı yada 37. Haftayı görürmüyüz bilmiyoruz.Bebeğimin ters oluşu kafama çok takılıyor.Araştırdım ama tam olarak bir cevap bulamadım.Acaba ters olarak devammı edeceğiz,yoksa normal pozisyona dönermi?
Böyle bir durum yaşayan yada herhangi bir bilgiye sahip olan varmı?benimle paylaşırsanız çok sevinirim.