Gamzeey1 Selamlar kızımın adını Eylül koymayi düşünüyom eylülün yanina hangi isim yakışır sizce?🤷♀️Elif eylul yada eylul ada gordum bilemedim
Medinedogru03 Gamzeey1 ben Eylül ikra koyacaktım ama eşim pek beğenmedi güzel bence isim düşünebilirsin 🥰 ama Dediğin Eylül ada da çok hoş duruyo 🥰
Damlaranadagtekin Ben 10 gün önce doğum yaptım ve ismini Eylül Aksa koydum ilk başta Eylül ikra dedim sonra aksa dedim ilk kizimla isimleri biraz benzesin diye onunda adi asel melek
Damlaranadagtekin Eylül menesa da güzel bi arada ben bunu dusunmusdum farklı kulaga ilk duyunca tuhaf gelir ama sonradan hos geliyor
Hestiaa Özel bir sebebi yoksa bence ikinci isim çocuklara eziyetten başka birşey değil.Bir kimlikte yazsın,bir ismi de göbek adı olsun.Ne gerek var ki iki isme illa.