ada1010 bende 2 haftalık hamileyken kan tahlili sonucu ile öğrenmiştim. İnsan sonrasında hamileysem neden kanamam geliyor diye iyice strese giriyor o yüzden reglden en erken 2 hafta sonra test yapmalı hamişler bence. Hem doktora gidildiğinde kese de bebekte görülür, içi rahatlar insanın 😊