30 haftalık gebeyim az önce lavaboya giderken çok az leke gördüm camasirimda bişi yok bebek hareketlerinide hissediyorum ama bugün iki defa tansiyonumu ölçtügumde 12 9 14 9 çıktı napmaliyim doktoruma msj attim cvp vermedi tehlikeli bı durum mu başına böyle bişi gelen oldu mu..