Erva1234 Kizlar tetanoz aşısı oldum dün oldum dunden beri geçmedi çok agriyo ağrı kesici kesin gecirirmi evde yok ama aldirirm başka onerecegnz bisiler varmı geçmesi için kaldıramıyorum o kolumu çok agriyo
Deletedmom_51 Erva1234 Allah Allah ben de dün vuruldum hiç ağrım yok herkes bana çok ağrır dedi ama hiç ağrı yok. Nasıl geçer İnan bilemiyorum canım
Erva1234 Sevgi18 olduğunuz zmn kullanmdgnz kolunuza aşı yaptırın ben kullandıgm koluma yaptrdgm o kolu çok kullandgm için iki gündür geçmedi
pamukannesi25 Erva1234 ben 2doz yaptırdım ikisindede 1 hafta kolumu kaldıramadım normal yani sonra geçiyo zaten ben ağrı kesici almamıştım çekmiştim ağrısını 😞