Kızlar özel genelde sezeryana dönük diyolar devlet hastanelerinin bazılarında karşılaştım afedersiniz it gibi davranıyolar insanlara açıkçası çok kararsızım. Yakınımda ki devlet hastaneside mesai saatleri içinde doğum yaparsan kendi doktorun mesi saatlerin dışındaysa 40 km ilerdeki araştırma hastanesine gönderiyolarmış doğum randevulu değilki çocuğa mesai saatleri içinde doğ yavrum diyeyim 😂 çok kararsızım açıkçası