melisa_dzgn61 Minikbebegim1999 kesinlikle öyle çünkü bebeklerimiz bize Rabbimin bir emaneti onun emanetini ondan güzel koruyamayız biz her zaman kendimiz bile ona emanetken koruyucu bir rol alamayız tabii ki de biz elimizden geleni yaparız ama o her zaman bizden daha iyi korur 🥰
ParildayanYildiz soilsmell oy MaşaAllah ona🤭 aynı zamanda olup erkek diyen yeni oldu şuan hep kız duyuyordum😂
soilsmell ParildayanYildiz bizde ilk kız diye biliyorduk erkek çıktı aman sağlıkları yerinde olsun kız erkek hiç mühim değil Rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😂🤭
Yagmurekinci melisa_dzgn61 benimde subat 10 subat dedi doktor ama bence ocak sonunda olur gibi geliyor bende 23 haftalık hamileyım
Gamzeeee16 Prensesbii15 benimde ilk çok güzel duygular yaşıyorum haraketlerini hissettikçe hele 🧿♥️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰
Prensesbii15 Gamzeeee16 amin inşallah rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bizde mesela şöyle bişey var ben karnıma dokununca hareket ediyor babası dokununca duruyor sizde de oluyor mu
Gamzeeee16 Prensesbii15 aynısı valla ben dokunurken oynuyor babası veya başkası elini koyduğu an duruyor izletmek istiyorum mesela o zaman bile duruyor 😂😂😂