İyi akşamlar kızlar 9 günlük bi gecikmem oldu kaset testte pozitif çıktı erken testte negatif dr a gittim sabah bisey göremedi kandada çıkmadı tarlusol verdi biraz daha beklemeli miyim kullanayım mı bilemedim başına böyle bi olay gelip sonradan pozitife dönen ver mı ilk gebeliğimi tarlusolu erken kullandığım için düşürmüştüm geçen dr a gittiğimde 19 unda 15 mm lik bi yumurtanız var demişti 24-25 gibi çatlamış olsa şimdiye kanda idrar da çıkar mıydı acaba bileniniz ver mı