Merhaba arkadaşlar, bulunduğum ilde özel hastane imkanları çok geniş değil yenidoğan yoğun bakım sadece üniversite hastanesinde var. Bu nedenle doğumu orada yapmayı planlıyorum. Doçent doktora özel muayene ile gitmeye başlayacağım. Biraz tedirginim üniversite hastanesinde doğum yapanlar var mı?