Kızlar bu benim ilk hamileliğim ve doğal olarak tecrübesizim ve anlamadığım bir konu var. Sancı ile kasılma aynı şey mi? Eğer farklı ise arada ne gibi bir fark var? 35+2′yim ve dün ilk nst’me girdim. Başlarda 10 ile 20 arası çıktı fakat sonra birkaç kez 85lere çıktı , 85lere çıktığı esnada karnımda bebeğin toplandığını hissettim birkaç saniye. Sonrasında doktorum yorumlarken bunlar düzenli sancılar değil dedi , birkaç tane çıkması bu haftalarda normal dedi sorun yok dedi. Eve geldik ve nst’de 85 iken yaşadığım o bebek toplanması gibi olan hissi iki üç saatte bir yaşıyorum birkaç saniye sürüyor. Şimdi bunun adı sancı mı kasılma mı ? Bu arada herhangi bir erken doğum riskim , bel ağrım veya regl sancısı gibi bir ağrım yok