ALynaa67 Kızlar 23. Haftamdayım ilk zamanlar hiçbişi yiyemedim kusmaktan istahsızlık çok fazlaydı ama şimdi sürekli acıkıyorum napıcaz böyle ya sizde de böyle durumlar var mı doğurana kadar kurbanlık tosun gibi olucam diye korkuyorum😂😂
Nurr_22_22 ALynaa67 şükür aşırı açlığım olmuyor ama kan şekerim daha çabuk düşüyor mecbur gün içinde ogunlerimi yapıyorum ama akşam yemekleri sonrası çok şişlik hazımsızlık oluyor sizde de var mı bu sorun bende 20 haftalık hamileyim
ALynaa67 Nurr_22_22 malesef bebek büyüdükçe baskı yapıyo mideye bendede mide yanması oluyo kabızlık oluyo