emsef Kızlar bir şey sorucam , kontrole gittiğimde doktor birkaç tane ultrason fotoğrafı veriyor her fotoğrafta haftası farklı sizde de oldu mu bu durum?
Esraikra emsef ilk hamileliğimde kizim hafta olarak geriden gelirdi bi doktor bi sıkıntı var dedi bi doktor da ne alaka bebek minyon olacak takma kafan dedi suan ikinci ye hamileyim bas çevresi bir hafta önden geliyor 13 haftalığım bende bir sıkıntı olsalardı söylerdi kafana takma
emsef Hamaratpanda sordun mu peki doktoruna canım ben unuttum sormayı Oda herşey normal filan dedi ama aklıma takıldı
A_syma emsef Bir kac gün farki ozellikle belirtmiyorlar. Ama ilkinden hatirladigim bir ara karin cevresi 1 hafta geriydi. Bunu bana dile getirmisti doktorum. ultrasn kagidindada mesela bir yerde 30 yaziyorsa bir yerde 31 yaziyordu. Bu sekilde biliyorum
gkbyza Ortalama alıyorlar canım galiba benim de 35+2 idi ama bana 35+6 dedi onu baz alacaksın dedi. Ben de güncelledim uygulamadan 😅
emsef gkbyza ya bir sorun olsaydı söylerdi büyük ihtimalle ama kafama takıldı geçen gün gittiğimde bir ölçümünde 19 hafta 2 gün mü ne yazıyordu bir ölçümünde de 20 hafta 6 gün ama bir sorun var filan diye bir şey demedi