17papatya yerleşme kanaması diye bir şey yok canım. Aynı şeyleri yaşadım doktora sordum o da aynı bu şekilde söyledi. Gebeysen ve kanama lekelenme gördüysen düşük tehdidi dedi gebe çıktım ve o zamandan beri progestan kullanıyorum plasentamda kanama alanı var pasif. Biraz bekleyin test yapın pozitif çıkarsa doktora gidin lekelenme gördüğünüzü söyleyin muhtemelen progestan verir korumak amaçlı. Allah’a sukur sıkıntı olmadı