Günlük ada çayı hurma sabah öğle akşam yürüyüş
Ördek yürüyüşü squat ve sıcak su ile sık sık duş aldım sancılar girmeye başladı göbeğim aşağı indi tek korkum gece sancım gelirse oğlumu bırakacak hiç kimsemiz yok eşim ve ben tekiz 😢 dualarınızı bekleriz ilkim normal doğumdu gece 12 de başladı sancılar sabahına 12 gibi ancak hastaneye giderilmiştim açılmam 5 cm di akşam 20.30 da doğum oldu evde sancı başladıktan sonra kayınvalidemlern kendi aile apt olduğu için sürekli merdiven indim çıktım dayanabildiğm derecede suyun altında durdum Meryem ana otu ısladım onun suyunu içtim ada çayı hurma muz yedim bu doğumda sancıları yine böyle evde karşılamak istiyorum ama ikinci doğum kolay olur diyorlar sizler ne önerirsiniz