Anneolmak188 Nasılsınız ben bugün aynada alt göbeğimin hafif büyüdüğünü ve çizgimin çıkmaya başladığını gördüm çok duygulandım sizde durumlar ne 🥰
Anneolmak188 Selisscee ben doktoruma sordum eğer tüm göbeğin şiş ise gazdır ama üstü az altı ondan daha fazla duruyorsa bebeğin yaptığı yerdir dedi çok sevindim