dilann22 ben joie nin modelini almıştım. İlk 3 ay çok işimi gördü. Elle sallıyordum ama benimki titreşimliydi. Popodan titreşim olması cok önemli bebiş rahat gaz cıkarıyor. Biliyorsunuz ilk 3-4 ay gaz problemleri uykusuzluk vs cok oluyor. İlerleyen dönemlerde bebek hareket ettikce kendiliğinden sallanıyor. Kendi kendini sallıyor yani :)