Hlyglsnn Merhaba hanimlarr 2li tarama testim yüksek riskli cikti Amniyosentez onerdiler ama risk var diye yaptirmadim aranizda bu durumu yasayanlar oldu mu bir yanim Allah’a siginiyor ama diger yanım şüphe icinde cok korkuttular
Hlyglsnn Evet fiyat konusunda baya uçuk seyler soylediler ama hem %100 dogru sonuc degil deyip hem de cok risklisin dedi doktorum kafam karıştı 🤦
Merveclnk Hlyglsnn 99 sonuçta iyi bir sonuç ama gebeliginizi neden riske atasiniz Allah korusun dusuk tehlikesi olabilir diye duymuştum diğer işlem için 🤔
Hlyglsnn HcrHcr Free Beta hcg 153 Papp-a 0/282 çıktı Ama 2 defa yapildi ilk test sonuclari yüksek degildi 2. Sonuclara yuksek risk dediler kafam karıştı
Hlyglsnn Merveclnk Yok zaten dusuk tehlikesini duydugum icin kabul etmedim çok sık rastlanan bi durum degil dedi ama yine de riske atmak istemedim yaptirmicam