Selam hamişler nasılsınız? 😌 Doğumuma az kaldı sayılır ama kafama takılan bişey var. Sezaryen olucam ikizlere hamileyim ancak burda okuduğum doğum hikayelerinde istisnasız herkes spinal anezteziyle doğum yapmış ben biraz araştırdım epidural anestezi diye başka bi yöntemde var ve spinalden daha konforlu ( doktor ve anestezi uzmanlarının anlatımıyla) dha rahatı varken neden spinal anestezi oluyor herkes bunu tam anlayamadım. Bi fikri olan yazabilir mi veya epiduralle sezaryen olan??