anka01 Kızlr femara içiyorum sağ yumurtalığım kendini geri çekmiş durumda sol yumurtalık 20 cm doktoruma folik asit içmem gerektiğini sormayı unutmuşum sizler hangisini kullanıyorsunuz ve öneriyorsunuz gebelikten önce kullanan var mı
[silindi] anka01 ben hamile kalmadan önce başladım canım yaklaşık bi sene içmişimdir düzenli olmayarak hamile kalmaya yardım etmiyor folik asit gebelik olursa çoçuk için iyi diyorlar
Papatyaa_01 anka01 doktorunuza danışın ama 🙏 mavi kutu trendyoldan almıştım bayada olumlu yorumu vardı çok umutsuzdum ama Allahında izniyle oldu yani artık folik asitten mi nasip mi o güneymiş bilmiyorum :)
Serap-Yigit Öncesinde doktor folbiol verdi onu kullandım. Folik asit depom 2 ye düşmüş. Sadece folbiol yeter dedi. Hamile kalınca sidefer kullandım. Onda başka vitaminler ve demir de var. Memnun kaldım sideferden 12 hafta kullandım