Beyza-12 herhangi bir riske karşı inceleyip takibini yapıyorlar, bence de imkanın varsa gitmelisin, ben fotoğraf alamadım arkası dönüktü ama cd verdiler tüm her şeyine baktılar, bir de beyninde bir kist olduğunu söyledi doktor ama doğuma kadar %90 ihtimalle kayboluyormuş. 3 ay sonrasında tekrar kontrole çağırdı incelemek için, farklı bir durum olması ihtimaline karşı gidilmeli