Kızlar ben 4 gün önce sezeryan doğum yaptım 3 gün doğumdan önce 3 gün doğumdan sonra hastanede yattım. dün hastaneden çıktım bugün sabah tartildim hastaneye gitmeden önce sabah tartildigimda 67.5 olan kilom bu sabah 69.15 çıktı doğum yapıp kilo alan Bi Ben miyim acaba. Bu normal mi hadi hastanede kilo aldım diyelim doğum da hiç mi gitmedi 😔