glam Yenidoğan emzik için ne önerirsiniz? Bildiğim markalar Philips Avent, Natursutten( Buse Terim’in sitesinde satılan). Hiç bilgim yok aynı markada bir sürü model var
Muhasebeci glam canım avent en güzelidir ama siz değil bebeğiniz belirliyor emziği hangisini tutarsa onu alıyorsunuz.
mucizemizibekliyoruzz glam ınstagramda hekimanne var philips avent ultrasoft aldım ben yenidoğanlar için en iyisiymiş öyle demişti. Ama tabi emzik kullanımı çok dikkat edilmesi gereken bir konu ve zorunlu değil. Bebeğim istemezse ısrar etmeyeceğim ben. Kendisi konuyla ilgili bilgilendirme yapmış bakın isterseniz https://www.instagram.com/p/Boa89-3DM6F/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=8blsrqyfez1k
Nefesimm glam ben hic almadim chicco ve aventten 3 emzik hediye geldi ilk chiccoyu denetirim gerekirse
goncacan Canim emzik alma hic çünkü bebeklerin hangisini alcagi hiç belli olmuyo ben aventin yeni dogan biberon setini aldm onun icinden bi tane cikti onu tutmazsa bebek damakli damaksiz silikon kaucuk hepsini ona göre denicem sende öyle yap