Selosss ben sabah uyanır uyanmaz kullanıyordum krem sert tabakalı bı krem kendılıgınden çeken bı krem degıl evde durduğum sürece sabah sürüyordum akşama gecıyordu bıde akşamları sürüyordum yüzümü yıkayıp hıc burnumda ıslaklık bırakmadan hızmayı krem ıcıne batırıp burnuma takıyordum ztn 1 hafta ıcınde küçüldüğünü bayağı fark edıceksn ıkı haftaya kalmazsa tamamen yok oluyor ben bepanthol teramıcsyn neler neler kullandım gecmedı eczaneden sudocrem aldım bebekler ıcın kullanıyor bıde hassas cıltler ıcın o şekilde geçti en küçük boyunu alabılırsın yuvarlak bı kutu sana tavsiyem ıclı dışlı sür kulak çubuğu ıle surebılırsın ıcıne