Edanurbeklevic Hayırlı akşamlar kızlar 20+4 haftalığım ve ayaklarımda egzama oldu dağıldı gece kaşıntısından duramıyorum aynı sorunu yaşayan varmı varsa nasıl geçti acaba ??