Deletedmom_1003 geçmiş olsun canım bana çok şekerli gelmedi ama sonradan birden ter bastı başım dönmeye başladı gözler zaten gitti kimseyi göremez oldum koltuğa uzandım zar zor sandalyede oturuyordum eşim seslenmiş ama hiç birini duymadım gözlerimi açınca başımda doktorlar hemşiteler tansiyon ölçüyordular biraz sıkıntılı geçti ama çok şükür sonuçlarım iyi