İdrar yaparken çok zorlanıyorum bugün damla damla ve acıyarak oluyor resmen. Enfeksiyon mu diycem ama idrar rengim akıntı rengim falan normal. Çok kabizim ve idrarda da bu sıkıntıyı yaşıyorum yaşayan var mı nedendir acaba ? Umarım yaşayanlar bilgilerini paylaşır malum kaynana postlarının binde biri kadar cevap alamıyoruz sağlık olunca.