SibelDmrci 2 haftanın uzerine cıkarsa gerilikten süphe edilir ve doppler istenir 1 haftalık gerilik normal sayılır bnmde 2 hafta gerilik görünüyor hala doppler temiz cktı zayıf bebek olcak dediler haftada 2 kez nst giriyorum artk 35.haftadayım beslenmede yada damarlarda sorun çıkmadı o yüzden sorun yok sıkı kontrol dediler tabi su azlıgımda var o yüzden de sıkı takip yapılıyor auanlk tehlikeli dgl snnki sanırım 2 yi gecerse doktorun ne yapman gerektgni söyleyecektie