Minnacksevdack SemaArin hamile kalmadan önce coraspin kullandım. Hamileliğimde de devam ettim. Korona oldum hamileliğin ortasında korona oldum, 15 gün kullandım. Sonucunda normal doğum yaptım. Engel oluyor mu sürekli kullanımda bilmiyorum 🤷🏻♀️
Derya183 SemaArin ablambda 9 ay kullandı kan sulandırıcı sezaryen yaptı bende şuan 8 haftaligim bende kan sulandırıcı kullanıyorum bende merak ediyorum sezaryanmi oluyor diye açıkçası
Cgdm34 SemaArin bilgim yok ama doktor kontrolune gıttıgımde sormustum kan sulandırıcı kullananlar normal dogum yapamaz dıye bır sey yok dedı evet sezeryan olmasını onerenlerde var dedı ama normal dogum yapma ımkanı varsa yapabılır demıstı 👍
FatosNazim53 Derya183 bende kullanıyorum şuan 10 haftaligim. Ama benim doğuştan rahim kısalığım var normal doğum yapamazmisim
Derya183 SemaArin 2 düşük sonrası kan pıhtılaşmasi çıkınca ewet tabi doktor kontrolünde kullanmaya başladım
ikikizannesi__ SemaArin ben kullanıyorum sezeryan oldum ama bebek dönmemisti ve önceden sezeryan olmuştum ablam kullandi normal doğum yaptı normal doğum yapamaz diye birşey yok yani anne ve bebek uygunsa normal yaptırıyorlar