Ben de açikçasi iki üç kere gittim devlet hastanesine. Her zaman kötü muameleleri şahit oldum bana da kötü davranışı. Bu yüzden 30. Haftamdayim şu an hala özelde devam ediyorum. Anadolu Hastanesi Nurullah Bey’e gidiyorum. Çok memnunum. Çok pozitif bir insan. Ne zaman yazarsan cevap verir. Seni rahatlatır. İlgilenir. Kullandıkları cihaz efsane bir şey en önemlisi. Ben o cihaz için bile gidebilirim yani. Muayene ücreti şu an 328 oldu. Doğum için de 8300 gibi bir fiyat söylüyorlar. Doğum ücreti biraz fazla geldi ama bakalim nasip kısmet diyelim. Siz kaç haftalıksınız? Hangi ilçeye geleceksiniz biz de buralarda yeniyiz 😇🥰