Qnl iğne ve ilaca bağlı ödemeler oluyor demek ki.. bir gün göbeğin sapı, bir gün solu, bir gün aşağısı şeklinde idare etmeyi deneyin, biz öyle yapmıştık (transfer ve sonrasındaki oksapar süreci için tabii, yumırta geliştirme iğneleri de ciddi sıkıntılar yaşamadım ben, bir de şöyle yaptım ben, yumıeta geliştirme iğneleri genelde öğle saatleri ya, doktorda olduğum her hğn orda yaptırdım hihi :)) bir gün onlar bir gün ben yaptım gibi gibi oldu