Sleepy natural kullanıyoruz kızlar. 1 numaranın 1 paketi bitiremeden 2 e geçtik küçük gelmeye başladı çünkü. Şimdi 2 numarada küçük geliyor. Bacaklarından sıkıyor. Bunda bir gariplik yok mu? Acaba sleepy bezlerinde mi sıkıntı var ?? Molfix düşünüyoruz ama daha karar veremedik