Kızlar ben şimdi bi oda yapıcam oğluma odasına büyüyebilen beşiklerden aldım henüz gelmedi ama 80-180 boyu var bi tane de arkadaşımın verdiği anne yanı sepet beşik var onu yatak odasına kurucam küçük hem çok yer kaplamıyor ama o büyük olanı bebeğimin odasına mı koysam yoksa oturma odasına mı kursam karar veremedim hangisi daha mantıklı çoğu zaman oturma odasında olucaz uyutup hemen yatırmak orda bakmak mantıklı gibi geliyor ama odasını da boşuna mı yapıyorum diyorum siz nasıl yaptınız